Kontextové PPC systémy

Zkratka PPC pochází z anglického výrazu „pay per click" neboli „platba za kliknutí". Kontextové reklamní systémy patří mezi Pay Per Click systémy (PPC). Zadavatel tedy platí za uživatele, kteří na jeho reklamu kliknou. Za samotné zobrazení reklamy neplatí nic. Kontextové systémy přiřazují inzeráty ke stránkám, jejichž obsah souvisí s vybranými klíčovými slovy. Díky své transparentnosti si získala PPC reklama od svého nasazení značnou část trhu a inzerenti jí stále častěji dávají přednost před klasickými formami internetové reklamy. Mezi české kontextové systémy patří Etarget, AdFOX a česká verze Google AdSense.

Vyplňte nezávazně kontaktní formulář nebo nás kontaktujte na telefonních číslech +420 222 873 234, +420 776 639 256.









© 2017 Clever Solutions s.r.o. | Vyrobila společnost Nový Web s.r.o.
Zpětné odkazy pro weby. Originální Katalytické lampy. Digitální váha Tanita s možností provedení tělesné analýzy.