Měření účinnosti PPC

Účinnost měření lze zjistit několika způsoby. Mezi nejčastěji využívané patří následující:

Pro internetové obchody využíváme nejčastěji sledování hodnoty ROI - Return On Investments - návratnost investice. Hodnota označuje poměr vydělaných peněz k penězům investovaným. Udává se v procentech.

Remarketing - možnost efektivnějšího využití PPC je součástí spolupráce s našimi klienty. Zvyšuje úspěšnost kampaní Google Adwords.

Také Konverzní poměr patří mezi důležité hodnoty měření. Ten vypovídá o poměru celkového počtu návštěvníku a uskutečněných cílů, které si nadefinujete předem (např. registrace, objednání newsletteru, navštívení další podstránky na webu atd.)

Je ale třeba si uvědomit, že až k 50% konverzím dochází MIMO web. (Příkladem jsou například hotely, kdy je pro uživatele rychlejší zavolat do hotelu a ověřit dostupnost ubytování, než se složitě prodírat rezervačním systémem, který navíc většinou chce platbu předem).

Měření efektivity doporučujeme všude tam, kde je to potřebné. Zejména pro internetové obchody by se měření návratnosti zejména PPC kampaní mělo stát samozřejmostí.

Chcete nastavit měření Vašich www stránek včetně všech investic do internetové reklamy? Obraťte se na nás!

Vyplňte nezávazně kontaktní formulář nebo nás kontaktujte na telefonních číslech +420 222 873 234, +420 776 639 256.









© 2017 Clever Solutions s.r.o. | Vyrobila společnost Nový Web s.r.o.
Zpětné odkazy pro weby. Originální Katalytické lampy. Digitální váha Tanita s možností provedení tělesné analýzy.